تفاهم با شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

  • چهارشنبه 7 تیر 96
  • 1950

در راستای همگانی شدن اپلیکیشن جامع مشترکین برای استفاده مردم استان مازندران، کمک به محیط زیست و کم کردن هزینه ها برای ادارات دولتی و پیگیری های ممتد، شرکت عصرداده با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران، اپلیکیشن جامعی را برای تلفن های همراه با هدف کسب رضایتمندی، پوشش دامنه و سلیقه عام مشترکین تولید نموده است.

به گفته معاون فروش و خدمات مشترکین :

طراحی نرم افزار پرداخت قبوض برق با تلفن همراه بزودی اجرا می شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران گفت : طراحی نرم افزار پرداخت قبوض برق با تلفن همراه با همکاری شرکت عصرداده اجرا می شود .

شجاع محمودی عالمی اظهار داشت : این شرکت در راستای گسترش راهکارهای ارائه خدمات الکترونیکی با همکاری شرکت عصر داده نرم افزار مشاهده و پرداخت قبوض راه اندازی نماید که دارای قابلیت های ویژه ای خواهد بود.

وی افزود : مشترکین محترم با استفاده از این نرم افزار خواهند توانست به صورت آنلاین از آخرین وضعیت قبوض صادر شده و بدهی خود مطلع شوند و این نرم افزار همچنین این قابلیت را در اختیار مشترکین محترم قرار خواهد داد تا بتوانند با اضافه کردن چندین شناسه قبض به این نرم افزار مدیریت کاملی بر تمامی قبوض خود به صورت یکجا داشته باشند.

محمودی بیان کرد : اعلان هشدار صدور قبض جدید از قابلیت های مهم این نرم افزار خواهد بود بدین صورت که به محض صدور قبض برق برای اشتراک مدنظر نرم افزار اعلانی در این خصوص خواهد داشت تا مشترک در جریان قبض جدید خود قرار گیرد.

معاون مشترکین شرکت توزیع برق مازندران از مهم ترین مزایایی که می توان برای این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارهای موجود پرداخت قبوض اشاره کرد این است که با داشتن این نرم افزار دیگر عملا نیاز به قبوض برق به صورت فیزیکی برای پرداخت نخواهد بود و این نرم افزار اخرین وضعیت بدهی را به صورت لحظه ای از سرور مرتبط با شرکت توزیع به اطلاع مشترک خواهد رساند که این خود می تواند گام بسیار مهمی در تحقق شعار دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست باشد.

وی در پایان گفت : این شرکت در راستای اهداف استراتژیک خود یعنی حذف ۳۰ درصد قبوض فیزیکی برق در نظر دارد تا با کمک این نرم افزار قبوض برق  را برای آندسته از مشترکین محترم که اعلان آمادگی نمایند حذف نماید تا گامی مهم در تحقق شعار دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست بردارد.

لینک خبر در وبسایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

  • تصاویر
  • فکس

    011-32313555
  • مشاوره فروش

    011-32310715
  • پشتیبانی تلفنی

    011-32326849
  • پشتیبانی آنلاین

    [email protected]